Waar kan ik praktijkinformatie in de app aanpassen?

Praktijknaam
De praktijknaam, zoals die in de communicatie van de AfsprakenApp wordt gebruikt, komt uit Intramed. Ga naar [Systeem][Organisatie][Praktijkgegevens] en pas zo nodig het veld 'naam' aan.

Logo en icoon
Zie artikel logo en praktijkpagina aanpassen

Contactinformatie
De contactinformatie, die in de app getoond wordt, komt grotendeels uit de Locaties in Intramed. Zie [Systeem][Organisatie][Praktijkgegevens][3. Locaties]. De overige gegevens komen uit de ingevoerde gegevens tijdens de aanvraag van het app-abonnement. Dit kan weer worden aangepast op https://beheer.afsprakenapp.nl, optie Locatie instellingen. N.B. Eventueel kunnen ingestelde locaties t.b.v. de app worden gedeactiveerd, als je een bepaalde locatie niet als contactgegeven in de app wilt tonen.

Korte naam en praktijkreglement
Bij het instellen van het app-abonnement heb je een korte praktijknaam van maximaal 11 tekens ingevoerd. Die korte naam wordt gebruikt als afzender van de SMS en in de link naar de downloadpagina. Als op https://beheer.afsprakenapp.nl de optie akkoordverklaring is aangezet (zie communicatie, tab 3), wordt een link naar het praktijkreglement getoond en kan daar worden aangepast. Als je de korte naam wilt aanpassen, mail dan naar [email protected]

N.B. als er iets is aangepast in de app, kan het zijn dat de gegevens van de app moeten worden ververst:
Ga naar Menu > Instellingen > Alle gegevens verversen