Hoe zet ik de AfsprakenApp/MijnZorgApp app-diensten aan?

Als u gebruik maakt van de Intramed webservice, zie https://help.appsotheek.nl/nl/articles/23038-hoe-zet-ik-de-webservice-aan, kunt u nu de volgende app-diensten aanzetten:

- Afspraken verzetten via de app: https://help.appsotheek.nl/nl/articles/25432-hoe-werkt-het-verzetten-van-afspraken-in-de-app
- Vragenlijsten via de app: https://help.appsotheek.nl/nl/articles/25429-hoe-werkt-het-invullen-van-vragenlijsten-in-de-app 

Dat gaat als volgt:
- ga naar https://beheer.afsprakenapp.nl login en ga naar Intramed koppelingen en scroll naar beneden.

Klik op de link welke medewerkers, je ziet dan onderstaande pagina. Je kunt daar:

- afspraken verzetten via de app aanzetten.
- het aantal uren voor de afspraak vastleggen waarbinnen verzetten niet mogelijk is. Standaard is dat 24 uur.
- vragenlijsten aanbieden via de app aanzetten
- bij medewerkers de optie van afspraken verzetten en maken aan of uitzetten. Op deze manier kunt u de service op beperkte schaal uitproberen.